Cookie / Süti tájékoztató
Kedves Látogató! Tájékoztatjuk, hogy az mkik.hu honlap felhasználói élmény fokozásának érdekében cookie-kat alkalmazunk. A honlapunk használatával ön a tájékoztatásunkat tudomásul veszi.
bővebben
Elfogadom
AA

Állásajánlatok

A Magyar Kereskedelmi és Iparkamara

Azonnali kezdéssel munkatársat keres az alábbi pozícióba

 

Jogász

A munkavégzés napi nyolc órás, határozatlan idejű munkaviszony,

három hónap próbaidővel.

 

Feladatok:

  • a fogyasztóvédelmi törvény alapján a területi kamarák mellett működő békéltető testületek működésének koordinálása;
  • közreműködés a békéltető testületek működésével összefüggő szerződések előkészítésében;
  • a kamarák és a békéltető testületek elnökei által készített szakmai beszámolók tartalmi és formai ellenőrzése;
  • a www.bekeltetes.hu honlap működésének ellenőrzése, hibák feltárása és javíttatása;
  • a fogyasztóvédelmet érintő jogszabályok figyelemmel kisérése, az ilyen tárgyú jogszabály tervezetek véleményezésében közreműködés;
  • fogyasztóvédelmi konferenciákon felkérés esetén előadások, prezentációk tartása;
  • a Fogyasztóvédelmi Tanács tagjaként a tanács minisztériumban tartott ülésein részvétel;
  • a Jogi Igazgatóság munkájának támogatása, szerződések előkészítése, véleményezése;
  • a kereskedelmi és iparkamarák működését érintő jogszabályok figyelemmel kísérése, azokról a kamarai rendszer naprakész tájékoztatása.

Elvárások:

  • jogi egyetemi végzettség
  • jogi területen szerzett legalább két év szakmai tapasztalat
  • jó problémamegoldó képesség
  • magabiztos tudás az irodai szoftverek használatában (Word, Excel, Power Point, illetve egyéb szakrendszerek)

 

 Előnyök:

  • jogi szakvizsga
  • fogyasztóvédelmi területen szerzett tapasztalat
  • kiváló kommunikációs képesség szóban és írásban egyaránt
  • angol nyelv ismerete

 

Amit ajánlunk:

  • versenyképes jövedelem
  • szakmai fejlődés
  • jól felszerelt irodai környezet

 

Munkavégzés helye:

Budapest, 1054 Szabadság tér 7.

 

Önéletrajzát és motivációs levelét fizetési igény megjelölésével az allas@mkik.hu e-mail címre várjuk.


 

A Magyar Kereskedelmi és Iparkamara

Azonnali kezdéssel munkatársat keres az alábbi pozícióba

 

Jogi asszisztens

A munkavégzés napi nyolc órás, határozatlan idejű munkaviszony,

három hónap próbaidővel.

 

Feladatok:

  • Jogi Igazgatóság tevékenységéhez kapcsolódó munkafolyamatokban való részvétel és ezek szervezése;
  • Testületi ülések jegyzőkönyveinek vezetése;
  • napi szintű együttműködés a társosztályok munkatársaival szöveg- és prezentációszerkesztés, táblázatkezelés;
  • dokumentumok előkészítése, rendezése, archiválása;
  • telefonok fogadása, üzenetek átvétele, találkozók, konferenciák szervezése;
  • általános titkársági feladatok ellátása: gépelés, szkennelés, fénymásolás, iktatás, ügyfelekkel való kapcsolattartás;

Elvárások:

  • legalább 2 év asszisztensi munkakörben szerzett tapasztalat
  • szorgalom és terhelhetőség
  • jó problémamegoldó képesség
  • magabiztos tudás az irodai szoftverek használatában (Word, Excel, Power Point, illetve egyéb szakrendszerek)
  • magas fokú precizitás, pontosság
  • önálló munkavégzés

 

 Előnyök:

  • jogi egyetemi végzettség
  • jogi területen szerzett legalább két év szakmai tapasztalat
  • kiváló kommunikációs képesség szóban és írásban egyaránt
  • angol nyelv ismerete
  • kiváló helyesírás, gépírni tudás

 

Amit ajánlunk:

  • versenyképes jövedelem
  • szakmai fejlődés
  • jól felszerelt irodai környezet

 

Munkavégzés helye:

Budapest, 1054 Szabadság tér 7.

 

Önéletrajzát és motivációs levelét fizetési igény megjelölésével az allas@mkik.hu e-mail címre várjuk.

 


 

A Magyar Kereskedelmi és Iparkamara

Azonnali kezdéssel munkatársat keres az alábbi pozícióba

 

Irodai asszisztens

A munkavégzés napi nyolc órás, határozatlan időtartamú munkaviszony, három hónap próbaidővel.

 

Főbb feladatok, munkák:

    • irodai adminisztráció – iktató rendszer naprakész vezetése
    • beérkező dokumentumok szkennelése, iktatása
    • irattári rend fenntartása
    • ügyekhez kapcsolódó adminisztrációs feladatok ellátása
    • adatok rögzítése, iratok rendezése, rendszerezése (iktató rendszerbe, szakrendszerekbe)
    • adminisztrációs feladatok (postai anyagok, szerződések, számlák kezelése, iktatása, archiválása, szövegszerkesztés, táblázatok-, kimutatások készítése)
    • postázási feladatok ellátása, feladójegyzék készítése,
    • iroda zavartalan működésének támogatása és rendben tartása
    • egyéb adminisztratív és napi ad hoc feladatok ellátása

Az álláshoz tartozó elvárások:

    • minimum középfokú végzettség
    • logikus gondolkodásmód, önálló problémamegoldó készség
    • Microsoft Office programok ismerete
    • gyors, pontos, precíz munkavégzés
    • önállóság

Az állás betöltéséhez előnyt jelent:

    • ügyiratkezelésben, központi iktatásban szerzett gyakorlat
    • felsőfokú képesítés

Amit kínálunk:

    • modern munkakörülmények
    • fiatalos, dinamikus csapat
    • versenyképes fizetés
    • költségtérítés

Munkavégzés helye:

    • Budapest, 1054 Szabadság tér 7.

 

Önéletrajzát és motivációs levelét fizetési igény megjelölésével az allas@mkik.hu e-mail címre várjuk.