Adminisztratív irodai és pénzügyi szolgáltatások
Cégnév: REGIONÁLIS HUMÁN INNOVÁCIÓ Képzési Közhasznú Nonprofit Korlátolt Felelősségű Társaság
Ajánlat típusa: Szolgáltatás
TESZOR kód: 70.22.17 - Üzletmenetet támogató szolgáltatás
Mennyiség: 1 Óra
Távolság: Országos
Érvényes: 2020-06-23 - 2020-12-31
Területi kamara jóváhagyta: 2020-07-01 13:29:28
Kapcsolattartó adatok
Varga Eszter
+36 30 73 03 485
Cégre szabottan vállaljuk át teljes-, vagy részleges adminisztratív, pénzügyi feladatait.
Szakképzett kollégáink,sok éves tapasztalattal rendelkeznek a pénzügyi adminisztráció és ügyviteli feladatellátás területén, megbízható, precíz szolgáltatásainkat, titoktartási kötelezettségünknek eleget téve végezzük.
Korszerű informatikai megoldásokkal,
az év minden napján segítjük az Ön vállalkozását,
hogy
fókuszban a profit maradjon, ne a napi irodai problémák.
Kis-, és középvállalatok egyaránt élhetnek a virtuális pénzügyi asszisztencia lehetőségével, hiszen a
költséghatékonysága mellett egyértelműen
versenyelőnyhöz juttatja a megbízót, megrendelőt.
Teret adunk és támogatjuk az induló vállalkozásokat is!
Pénzügyi területen átvállalt feladatok:
- Könyvelés előkészítő feladatok (szállítólevelek, online számlázás és számlafeldolgozás, adatrögzítések, utalások, könyvelésre előkészítés, digitalizálás, megrendelések kezelése, készletnyilvántartások vezetése...)
- Cég ügyviteli folyamatiban való bekapcsolódás
- Pénzügyi ügyintéző feladatok
- Vállalkozás pénzügyi stratégia/likviditás tervezése
Segítünk, ha:
- időt szeretne nyerni a vállalkozás fő tevékenységeire
- túlnőtt az Excel táblák és mappák egy idő után átláthatatlan rendszerén, a cég számára nem jelent megoldást egy nehezen átlátható és magas kockázatú ügyviteli rendszer
- nem talál megfelelő munkatársat, vagy nincs szükség teljes munkaidős kollégára
- rengeteg a papírmunka
- napi munkafolyamatokat a megváltozott piaci környezethez szükséges igazítani.