Adminisztratív irodai és pénzügyi szolgáltatások

Cégnév: REGIONÁLIS HUMÁN INNOVÁCIÓ Képzési Közhasznú Nonprofit Korlátolt Felelősségű Társaság

Ajánlat típusa: Szolgáltatás
TESZOR kód: 70.22.17 - Üzletmenetet támogató szolgáltatás
Mennyiség: 1 Óra
Távolság: Országos
Érvényes: 2020-06-23 - 2020-12-31
Területi kamara jóváhagyta: 2020-07-01 13:29:28
Kapcsolattartó adatok
Varga Eszter
+36 30 73 03 485

Cégre szabottan vállaljuk át teljes-, vagy részleges adminisztratív, pénzügyi feladatait.
Szakképzett kollégáink,sok éves tapasztalattal rendelkeznek a pénzügyi adminisztráció és ügyviteli feladatellátás területén, megbízható, precíz szolgáltatásainkat, titoktartási kötelezettségünknek eleget téve végezzük.
Korszerű informatikai megoldásokkal, az év minden napján segítjük az Ön vállalkozását,
hogy fókuszban a profit maradjon, ne a napi irodai problémák.

Kis-, és középvállalatok egyaránt élhetnek a virtuális pénzügyi asszisztencia lehetőségével, hiszen a költséghatékonysága mellett egyértelműen versenyelőnyhöz juttatja a megbízót, megrendelőt.
Teret adunk és támogatjuk az induló vállalkozásokat is!

Pénzügyi területen átvállalt feladatok:
  • Könyvelés előkészítő feladatok (szállítólevelek, online számlázás és számlafeldolgozás, adatrögzítések, utalások, könyvelésre előkészítés, digitalizálás, megrendelések kezelése, készletnyilvántartások vezetése...)
  • Cég ügyviteli folyamatiban való bekapcsolódás
  • Pénzügyi ügyintéző feladatok
  • Vállalkozás pénzügyi stratégia/likviditás tervezése
Segítünk, ha: 
  • időt szeretne nyerni a vállalkozás fő tevékenységeire
  • túlnőtt az Excel táblák és mappák egy idő után átláthatatlan rendszerén, a cég számára nem jelent megoldást egy nehezen átlátható és magas kockázatú ügyviteli rendszer
  • nem talál megfelelő munkatársat, vagy nincs szükség teljes munkaidős kollégára
  • rengeteg a papírmunka
  • napi munkafolyamatokat a megváltozott piaci környezethez szükséges igazítani.


Vélemény írása
X public.szechenyi.title