Tegye hatékonnyá a napi munkafolyamatokat! Bemutatjuk: Hogyan néz ki a mesterséges intelligencia alapú adatfeldolgozás és -elemzés? Milyen eszközökkel rendszerezzük dokumentumainkat, jegyzeteinket? Hogyan menedzseljük napi feladatainkat és a határidőket?
A digitalizáció és az MI gyors fejlődése elengedhetetlenné teszi, hogy a kis- és középvállalkozások lépést tartsanak a technológiai változásokkal. A workshop célja, hogy segítse a KKV-kat az MI-alapú eszközök hatékony alkalmazásában, ezáltal növelve termelékenységüket, csökkentve az adminisztratív terheket és javítva a belső kommunikációt.
ADAT- ÉS INFORMÁCIÓKEZELÉS - WORKSHOP
2025. április 24., csütörtök, 10,00-12,00
Gazdaság Háza, FMKIK székház (8000 Székesfehérvár, Hosszúsétatér 4-6.)
Előadó: Kránitz Éva, vezetésfejlesztési tanácsadó, Coaching Partner Kft.
A workshop témája: Adat- és információkezelés
- Táblázatkezelés MS Excelben: Alapvető/ haladó képletek, adatvizualizáció, diagramok készítése
- MI-alapú adatfeldolgozás és elemzés
- Dokumentumok és jegyzetek rendszerezése: Google Keep, Microsoft Sticky Notes, Notepad, Google Drive, Dropbox.
- Napi teendők és projektmenedzsment: Microsoft To Do, Trello használata a feladatok és határidők kezelésére.
Kiket várunk?
Mikro-, kis- és középvállalkozások vezetőit és munkatársait, akik napi szinten dolgoznak dokumentumokkal, táblázatokkal, virtuális környezetben.
Adminisztratív és marketingfeladatokat (is) ellátó munkavállalókat, akik szeretnék hatékonyabbá tenni munkájukat és nyitottak az MI-alapú megoldások alkalmazására.
Mit ad a workshop a résztvevők számára?
- Hatékonyabbá és gyorsabbá tehetik munkájukat, ezáltal növelve vállalkozásuk versenyképességét.
- Megismerkednek az MI-alapú eszközökkel, amelyek csökkentik az adminisztratív feladatokra fordított időt.
- Képesek lesznek kreatív és vizuális tartalmakat házon belül előállítani, ami jelentős költségmegtakarítást eredményezhet.
- Professzionálisan megírt és megszerkesztett szövegek (e-mailek, ajánlatok, riportok, blogposztok stb.).
- Kész prezentációs anyagok, vizuális tartalmak (képek, grafikák, videók).
A gyakorlati workshop jellege miatt max. 30 résztvevőt tudunk fogadni a programon. Egy vállalkozástól egy résztvevő vehet részt a workshopon. A részvételi lehetőséget a jelentkezések sorrendje szerint tudjuk biztosítani.
Saját laptopot érdemes hozni (Microsoft Office legyen rajta) de kivetítőn is jól követhető a prezentáció.
A program a Vállalkozásfejlesztési Projekt keretében, a Nemzetgazdasági Minisztérium támogatásával (VF/44/5/2023_FMKIK támogatási szerződés szám) valósul meg, ezért a Fejér vármegyében tevékenykedő kkv-kat várjuk.
JELENTKEZÉS: https://fmkik.hu/rendezvenyek/muhelymunka/adat-es-informaciokezeles-workshop