A Magyar Kereskedelmi és Iparkamara
Azonnali kezdéssel munkatársat keres az alábbi pozícióba
Projekt asszisztens
A munkavégzés napi nyolcórás, határozatlan időtartamú munkaviszony, három hónap próbaidővel.
Feladatok:
- Projektekhez kapcsolódó iratkezelési feladatok: iktatás, rendszerezés, archiválás;
- Beérkező és kimenő postai küldemények kezelése;
- Projektek működéséhez kapcsolódó számlák továbbítása és nyilvántartása;
- Telefonhívások, elektronikus és papír alapú levelezések kezelés;
- Irodaszerek, eszközök beszerzése és készletezése;
- Vendégbeléptetés és tárgyalópartnerek fogadásának intézése;
- Ülések, szakmai megbeszélések és rendezvények előkészítése és lebonyolítása;
- Tárgyalótermek foglalása, online meetingek szervezése és meghívók kiküldése;
- Naptár kezelése és időpontfoglalások koordinálása,
- Az igazgatósági szintű egyéb adminisztratív feladatok ellátása.
Elvárások:
- Minimum középfokú végzettség;
- Magas szintű MS Office ismeretek (Word, Excel, Outlook);
- Precíz, önálló és felelősségteljes munkavégzés;
- Kiváló kommunikációs és szervezőkészség;
- Proaktív hozzáállás és problémamegoldó képesség.
Előnyök:
- Felsőfokú végzettség;
- Releváns szakmai tapasztalat.
Amit kínálunk:
- Széleskörű béren kívüli juttatási csomag;
- Stabil, megbecsülést nyújtó szervezet;
- Részvétel változatos, magas szakmai felkészültséget igénylő projektekben szakmai közösség támogatásával;
- Modern, munkavállalói igényekre szabott munkakörnyezet a belváros szívében.
A pályázatot a pályázó magyar nyelvű részletes, fényképpel ellátott szakmai önéletrajzával, fizetési igény megjelölésével elektronikus formában az allas@mkik.hu e-mail címre kérjük eljuttatni.