AA

Irodai asszisztens

A Magyar Kereskedelmi és Iparkamara

Azonnali kezdéssel munkatársat keres az alábbi pozícióba

Irodai asszisztens

A munkavégzés napi nyolc órás, határozatlan időtartamú munkaviszony, három hónap próbaidővel.

Főbb feladatok, munkák:

    • telefonközpont kezelése;
    • ügyfelek tájékoztatása (telefonon, emailben);
    • vállalkozói megkeresések megválaszolása, folyószámla egyeztetések lefolytatása (telefonon, emailben);
    • iratkezelő rendszer kulcsfelhasználói szintű kezelése;
    • beérkező dokumentumok szkennelése, iktatása;
    • irodai adminisztrációs feladatok ellátása;
    • adatrögzítés (iktató rendszerbe, szakrendszerbe);
    • postázási feladatok ellátása;

Az álláshoz tartozó elvárások:

    • minimum középfokú végzettség;
    • Microsoft Office programok ismerete;
    • gyors, pontos, precíz munkavégzés;
    • tanulékonyság;
    • pénzügyi szemlélet;

Az állás betöltéséhez előnyt jelent:

    • ügyiratkezelésben, központi iktatásban szerzett gyakorlat;
    • call center/ügyfélszolgálati munkakörben szerzett tapasztalat;
    • pénzügyi asszisztensi tapasztalat;
    • felsőfokú képesítés;

Amit kínálunk:

    • széleskörű béren kívüli juttatási csomag;
    • stabil, megbecsülést nyújtó szervezet;
    • magas színvonalú szakmai közösség;
    • modern, munkavállalói igényekre szabott munkakörnyezet;

Munkavégzés helye:

    • Budapest, 1054 Szabadság tér 7.

A pályázatot a pályázó magyar nyelvű részletes, fényképpel ellátott szakmai önéletrajzával, fizetési igény megjelölésével, motivációs levéllel együtt, 2024. június 30-ig elektronikus formában az allas@mkik.hu e-mail címre kérjük eljuttatni.

X public.szechenyi.title