Munkakör megnevezése: Ügyfélszolgálati és tanácsadási referens
A munkaviszony időtartama:
határozott idejű jogviszony (2026.12.31.)
Foglalkoztatás jellege:
teljes munkaidő (heti 40 óra), 3 hónap próbaidő
A munkavégzés helye:
Magyar Kereskedelmi és Iparkamara székhelye: 1054 Budapest, Szabadság tér 7.
A munkakör betöltéséhez szükséges elvárások:
- középfokú végzettség;
- minimum 3 év ügyfélszolgálati tapasztalat;
- adminisztrációs feladatokban való jártasság, rendszerszemlélet;
- felhasználói szintű számítógépes ismeretek (MS Office);
A pályázat elbírálásánál előnyt jelent:
- Jó szervezőkészség,
- KKV vagy lakossági digitalizációs projektben szerzett tapasztalat
- Európai Uniós forrásból finanszírozott projektben való részvétel, projekt adminisztrációban való jártasság,
- Sharepoint ismerete,
A munkakörbe tartozó lényeges feladatok:
- tevékenység végzéséhez szükséges bemeneti tudások megszerzése (betanításon történő eredményes részvétel)
- adminisztratív közreműködés az ügyfélszolgálati munkatársak betanítási és visszamérési folyamatában
- központi (önálló) ügyfélszolgálati tevékenység folytatása
- ügyfélszolgálati tevékenység megszervezésének és koordinációjának adminisztratív támogatása
- ügyfélszolgálati tevékenység (folyamat és módszertani) revíziójának, ill. megújítási folyamat adminisztratív támogatása
- ügyfélszolgálati tevékenység az alapszintű digitalizációs tanácsadási feladatok, ill. a digitális fejlesztési koncepció szolgáltatási elem igénybevételének adminisztratív támogatásához
- Tanácsadási tevékenység adminisztratív támogatása
- egyéb szervezési feladatok
Amit kínálunk:
- széleskörű béren kívüli juttatási csomag;
- stabil, megbecsülést nyújtó szervezet;
- magas színvonalú szakmai közösség;
- modern, munkavállalói igényekre szabott munkakörnyezet.
A pályázatot a pályázó magyar nyelvű részletes, fényképpel ellátott szakmai önéletrajzával, fizetési igény megjelölésével, motivációs levéllel együtt elektronikus formában az allas@mkik.hu e-mail címre kérjük eljuttatni.