Cookie / Süti tájékoztató
Kedves Látogató! Tájékoztatjuk, hogy az mkik.hu honlap felhasználói élmény fokozásának érdekében cookie-kat alkalmazunk. A honlapunk használatával ön a tájékoztatásunkat tudomásul veszi.
bővebben
Elfogadom
AA

Klímavédelmi finanszírozási lehetőségek a Nyugat-Balkánon

2020. február 14.

A rendezvény a Tagozat, az Innovációs és Technológiai Minisztérium (ITM), a Nyugat-Balkáni Zöld Központ Nonprofit Kft. (NYBZK) és az EXIM közös szervezésében valósult meg 2020. február 13-án 72 fő részvételével. 

Galambos Attila, a Tagozat elnökének köszöntőjét követően Dr. Botos Barbara, az ITM klímapolitikáért felelős helyettes államtitkára bejelentette, hogy megjelent a Nyugat-Balkáni Zöld Központ költségvetési forrásból fedezett, 400 millió forintos keretösszegű első pályázati felhívása, mely a magyar technológiaexport támogatására jött létre, és melynek révén bővülhet a magyar részvétel a nyugat-balkáni klímavédelemben. A kiírásra Magyarországon bejegyzett gazdasági társaságok, felsőoktatási intézmények, szakmai egyesületek jelentkezhetnek 2020. március 27-ig.

Dr. Örlős László, az NYBZK ügyvezető igazgatója a nyugat-balkáni klímahelyzetet és a szervezet tevékenységét ismertette, Benedek Gábor, az NYBZK vezető nemzetközi tanácsadója pedig a most kiírásra kerülő pályázat részleteit mutatta be, a felhívás a szervezet honlapján érhető el.

Az EXIM nemzetközi üzletfejlesztési tevékenységéről és a korábbi sikeres nyugat-balkáni projektekről Szőcs Gábor, a bank vezérigazgatói kabinetigazgatója tartott előadást.

Az eseményen együttműködési megállapodást írt alá az MKIK képviseletében Galambos Attila, a Nyugat-balkáni Tagozat elnöke és Dr. Örlős László, az NYBZK ügyvezető igazgatója, illetve megállapodást kötött az EXIM és az NYBZK is. Az előadásokat követően a résztvevők további kérdéseket tehettek fel az előadóknak.

A rendezvényen elhangzott előadások mellékelten találhatók.

Kapcsolódó tartalmak

Tudjon meg többet.
Ezúton tájékoztatjuk Ügyfeleinket, hogy a Magyar Kereskedelmi és Iparkamara (MKIK) vezetőségének döntése értelmében, a koronavírus (COVID-19 vírus) terjedésének visszaszorítása érdekében, irodánkban a személyes ügyfélfogadás – visszavonásig – szünetel.
A beérkező új ügyek esetében az adminisztráció az Eljárási Szabályzatban előírt rendben folyik. A tanácsok megalakulnak, és a felekkel egyeztetik az eljárás rugalmas keretei között az adott ügyben megvalósítandó eljárás rendjét.