Nagy Elek, a Magyar Kereskedelmi és Iparkamara (MKIK) elnöke is tartott előadását az őszi iCon Gazdaságpolitikai Konferencián. Nagy Elek szerint egy jó márka nem csupán elad, de hitelt is ad. „A magyar márka említése kapcsán bár minden náció mást említene, de ezekben a következők közösek: a magyar kreativitás, az európai színvonal, valamint a globális gondolkodás. A kamara feladata, hogy ezeket összefűzze, hogy a Made in Hungary ne csak eredetet jelentsen, hanem bizalmat is. Ehhez pedig kevés jó terméket gyártani, ehhez történetet kell mesélni, amire büszkék vagyunk, amit a világ is értékelni tud” – húzta alá.
Fotó: iCon Konferencia hivatalos oldala
Az eseményen egyébként arra keresték a választ az előadók, mit jelent napjainkban brandként Magyarország. Igyekeztek annak is utánajárni, mi a titka azoknak a magyar cégeknek, márkáknak, amelyek világhírűvé válnak - számolt be a mandiner.hu. A szervezők már az előző konferencia idején eldöntötték, szeretnének egy külön rendezvényt is szentelni ennek a témának, és bíznak abban, hogy ezzel egy sorozatot tudnak elindítani, mely során bemutatják majd hazánk azon értékeit és márkáit, melyekkel külföldön is meg tud jelenni, és vonzóvá tud válni a látogatók és a gazdasági szereplők körében.
A köszöntőbeszéd után Áder János, Magyarország korábbi köztársasági elnöke Magyarország értékei, hazánk megítélése a nagyvilágban címmel tartott előadást a megjelenteknek.
Fotó: iCon Konferencia hivatalos oldala
Az előadásokat két panelbeszélgetés követte, melyek résztvevői arra keresték a választ, hogy a magyar márkák miként tudnak utat törni és érvényesülni a külföldi piacokon, illetve, hogy a magyar sport miként tud jelen lenni brandként határainkon innen és túl.
A konferenciát Orbán Balázs, a miniszterelnök politikai igazgatójának beszéde zárta. Az MCC kuratóriumi elnöke elmondta, a politikában is fontos a brandépítés.
Forrás: mandiner.hu

