Cookie / Süti tájékoztató
Kedves Látogató! Tájékoztatjuk, hogy az mkik.hu honlap felhasználói élmény fokozásának érdekében cookie-kat alkalmazunk. A honlapunk használatával ön a tájékoztatásunkat tudomásul veszi.
bővebben
Elfogadom
AA

Hírek

A dízelbotrány és az e-mobilitásra való átállás már önmagában is hatalmas kihívások elé állította az autóipart és értékesítési veszteséget okozott a gyártók számára. A koronavírus okozta válság pedig tovább súlyosbítja a helyzetet.
A német parlament felsőháza is elfogadta a GroKo átfogó gazdasági mentőcsomagját és egyben a 153 Mrd EUR-s pótköltségvetést, így elindulhatott a jogszabályok gyakorlatba való átültetése és a támogatási, finanszírozási programok meghirdetése
2020-ban a recesszió Németországban elkerülhetetlen, mértéke különböző forgatókönyveket vizsgálva, 2,8 % és 5,4 % között várható. 2021-re viszont már 1 % és 4,9 % közötti növekedés prognosztizálható
A törvénytervezettel nem csak a politikusok, de túlnyomórészt a gazdaság szereplői, a munkaadói és munkavállalói oldal, és a gazdaságkutatók is egyetértenek
A Bosch kifejlesztett egy gyorstesztet, amely akár 2,5 órán belül kimutatja a Covid-19-es vírussal való fertőzöttséget
Interjút adott a Handelsblattnak Ola Källenius - a Daimler vezérigazgatója, amelyben kiemelte, a konszern munkahelyei nincsenek veszélyben, és a Daimler jelenleg nem szorul állami segítségre
Hasonló, bár nem ennyire drasztikus eredményre jutott a másik három nagy gazdaságkutató, az Ifw Kiel, RWE Essen és a DIW Berlin is
A szövetségi kormány elfogadta a 2020-re szóló pótköltségvetést, mely 156 Mrd EUR új adósság felvételét tartalmazza.